En helt vanlig dag

Hej hej!
Har precis ätit middag, älsk & jag har lagat pannkakor :) mummms! Känner mig sjukt trött i dag,  jag har tyvärr lyckats vända på dygnsrytmen. Somnade vid två tiden igår, förstår inte vad som har hänt med mig?! Antar att det är för att jag har börjat jobba kväll ganska ofta.. Snart ska vi gå & titta på film, vi köpte tio filmer för 199 kr på City gross, de hade nämligen filmfestival :)

Älsk & jag hade planerat att åka till mina kusiners sommarställe under midsommar, det är en tradition sedan jag var ett litet barn. Skrev därför upp att jag ville vara ledig under denna helg redan i mars men nu visar det sig att detta har missats så jag kommer förmodligen inte att få ledigt. Känner mig riktigt ledsen faktiskt, midsommar är den bästa högtiden som jag vet & förra året var roligast av alla! Tyvärr är det inte mycket att göra åt, alla kan ju faktiskt missa saker. Ska i alla fall hålla tummarna att de löser sig! Min käre kusin fyller även 25 år under denna helg, grattis i förskott!

Nu ska jag gå & hålla älsk sällskap, han börjar nämligen bli butter :P

Ha de så bra!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0