Fredag kväll

Hej hej!
Har inte bloggat på evigheter så Beis har tyvärr övergett denna blogg för en ny men jag har bara mig själv att skylla eftersom att jag har varit så otroligt dålig på att blogga på sista tiden..
Idag är det fredag & jag är äntligen ledig denna helgen, wie!  Ikväll har älsk & jag bara tagit det lungt, hade egentligen planerat att gå & titta på Håkan Hellström men jag var på tok för trött men Sofia ringde från grönan & lät mig höra min favvo låt :)

Imorgon ska älsk åka i väg med en fältbuss & leka arkiolog :P så jag tänkte passa på att gå & träna, efter det skall vi möta upp Beis & Thomas för att gå & titta på fotbollen tillsammans :)

Ska gå & lägga mig nu så att jag orkar gå upp i skaplig tid men ni får sova så gott!

Nattinatti/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0