Hemma igen :)

Hej hej!
Jag fick ledigt under midsommar :) Helgen tillbringade jag & älsk på landet med mor & far. Vi hade verkligen myyyysigt! På fredagen var vi som planerat på mina kusiners land, vi dansade, åt god mat samt drack en massa nubbar :) Igår var älsk, jag & pappa ute & fiskade, jag fick upp två stora aborrar medans älsklingen fiskade sjögräs :)

Idag har jag jobbat, det var riktigt roligt att få träffa alla igen. Efter jobbet åkte jag till Liljeholmen & träffade Bea, vi gick äntligen & tränade! Sedan mötte vi upp pojkarna för att planera semestern, tyvärr lutar det åt att vi inte kommer ses på en hel månad, vilken känns så jävla tråkigt! Men det finns inte så mycket att göra, får helt enkelt hoppas på att det vill följa med oss på en sista minuten!

Nu ska älsk & jag titta på film :)

Ha det så bra!

/M

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur får du musikspelare o så till din blogg? ;)

2008-06-24 @ 13:21:14
URL: http://jagelskareriksegerstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0