Underbar & älskad av alla= min Beatrice Hagström

Hej hej!
Har varit ledig två dagar i rad nu, dessa två dagar har varit helt underbara :) Igår strosade jag & Bea runt på stan hela dagen, det är rea i nästan alla butiker så det kunde inte bli så mycket bättre :) Efter shoppingen åkte vi till Medborgarplatsen där vi gick & åt sushi, mummms! Sedan mötte vi upp våra älsklingar för att sätta oss på snapps men självklart fanns det inga platser kvar. Vi hittade i alla fall en liten bar på götgatsbacken men vi hann tyvärr inte sitta där i mer än en kvart eftersom att Beis & jag skulle gå & se sex & the city. Filmen var helt fantastisk, jag fick både skratt & gråt anfall :P Riktigt topp betyg!

Åkte in till jobbet med älsk i morse men när jag kom fram fick jag reda på att jag var ledig, typiskt min otur! Ringde & väkte Beis klockan åtta imorse för att fråga om hon ville ses, så jag åkte dit istället. Vi satt ute på balkongen & pratade om allt mellan himmel & jord, myys! Efter det gick  vi en promenad till Farsta centrum i hopp om att hitta lite mer fynd men det gjorde vi tyvärr inte men det är nog lika bra med tanken på att vi har semester snart :) wiee!

Älsk & jag har precis kommit hem, vi har varit ute & ätit middag med min älskade familj, fick äntligen träffa min lilla Tuva ♥
Vi åt på en jätte mysig restaurange på Odenplan :) Har tyvärr glömt min kamera på mina kusiners land så jag har inte kunnat fotografera men jag skall få tillbaka den efter helgen så då kan jag ladda upp lite bilder :)

Ska gå & titta på film med älsk nu men ha det så bra!

/My


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0