1 dag kvar

Till Warszawa image208
Och jag är brakförskyld :(
Så ska bara vara hemma och vila idag.
Jag har resfeber!
Usch det är så hemskt, är så flygrädd att jag mådde illa redan igår.
Jag packade lite igår men sen följde jag och Thomas med pappa ut till farmor och farfar och åt middag.
Vi provade även våran videokamera men har inte testat att ladda in filmen på datan än, ska göra det sen så jag vet hur man gör till resan!

Jag läste förresten på en blogg jag hittade att det var gratis solarium på hilton i Warszawa och hur perfekt är inte det till mig och Mysan? ;)
Måste bli frisk nu!

Ska laga frukost nu ska snart iväg till doktorn, buhu kommer säkert svimma som förra gången!
Men ska ladda upp med massa socker i väskan, önska mig lycka till :(

Pussen /B


Kommentarer
Postat av: Nina

naaw stackars :(
Lycka till

2008-05-22 @ 08:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0