Packlista!

  • 2 klänningar blir antagligen 3
  • underkläder
  • 2 bikinis
  • 1 par jeans
  • 1 kjol
  • 2 linnen
  • solglajjor
  • videokameran
  • 1 par skor och ett par på mig
  • öronproppar
  • mjukisdress
  • pass ;)
  • polska ordlistan jag skrev igår haha

Har jag tagit med allt nu? Käns ändå mycket för bara 4 dagar.
Får väl uppdatera lite senare när jag pratat med My också.
Här  är min "polska, hjälp på resan" obs! Jag har skrivit orden som dom ska uttalas.

Nie - Nej
Tak - Ja
Moje - Min
Gynkojä - Tack
Gyndobry - Goddag
Ches - Tjena
Geden - En
Dwa - Två
Tjä - Tre
Chtery - Fyra
Ratsomiche? - Förstår du?
Nedro de kaj - Rör inte
Pivo - Öl
Proshen - Ursäkta
Dobra - Duktig

Sen har jag skrivit några till haha gissa om beis kommer vara grym på resan ;)

Puss puss /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0